ALENKA
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Ing. Martina Cikhartová
Adresa
MARTINA CIKHARTOVA
Slezanů 7
Praha 6
16900
ČR
67383319
DIČ CZ6860040715
nejsme plátci DPH
Mobil 602541312
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .
E-SHOP ALENKA
PETR CIKHART
Slezanů 2298/7
16900 Praha 6
kontaktní osoba: Ing.Martina Cikhartová
tel: 602541312
email: orechovka@inmes.cz


Objednací doba : NONSTOP

 

 IČO: 13807358 

DIČ: CZ7206120328
Bankovní spojení : 5000820001/5500

 

 

 

 

Nákupní řád:

Úvodní ustanovení

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí fyzická osoba podnikají na základe ŽL uvedená výše a touto fyzickou osobou provozovaný internetový obchod www.alenka.mimishop.cz Kupujícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí zákazník internetového obchodu. Veškeré ceny zobrazované na stránkách internetové nákupní galerie jsou včetně příslušné sazby DPH. Pokud je použit údaj o ceně bez DPH, je tato skutečnost zřetelně vyznačena tak, že je k údaji o ceně připojen text „bez DPH“. Každé zboží je jednoznačně identifikováno názvem, popřípadě i názvem provedení a cenou. Název zboží, názvy jednotlivých provedení a popis zboží se nemusí shodovat s oficiálními názvy a popisy výrobce nebo importéra daného zboží a mají pouze informativní charakter. Jedinými závaznými informacemi jsou texty, popisky a doporučení, která na svých výrobcích a jejich obalech, popřípadě v průvodní dokumentaci, uvádějí výrobci či importéři daného zboží

 

Vzhledem k tomu že náš e-shop od 1.3.2017 nepřijímá žádné platby v hotovosti ani kartami, platby probíhají pouze převodem na účet a nebo dobírkou na účet, nemáme povinnost registrace k EET.

 

Objednávka - uzavření smlouvy

  1. Objednávka uskutečněná prostřednictvím objednávkového systému internetového obchodu  je závazná a má povahu návrhu na uzavření smlouvy.
  2. Objednání zboží, tj. odeslání návrhu smlouvy se děje tak, že kupující potvrdí obsah nákupního košíku, tj. projeví vůli uzavřít smlouvu na koupi zboží ve struktuře a specifikaci shodné s nákupním košíkem, zejména pak takto odsouhlasí specifikaci zboží, jeho cenu a počet kusů, dále pak formu úhrady a způsob dopravy na místo dodání. Takto učiněná objednávka je projevem jeho svobodné vůle.
  3. K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím dochází okamžikem předání objednaného zboží kupujícímu.
  4. Objednáním zboží dle bodu 2. těchto obchodních podmínek kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s Reklamačním řádem a s prohlášením o Ochraně osobních údajů a že s nimi bezvýhradně souhlasí ve znění zveřejněném  tj. ve znění platném a účinném k okamžiku odeslání závazné objednávky. Jakékoliv změny a úpravy obchodních podmínek učiněné prodávajícím po uzavření kupní smlouvy jsou vůči této smlouvě neúčinné.
  5. Podmínkou platnosti objednávky je pravdivé vyplnění požadovaných osobních údajů v registračním formuláři, tj. zejména takových údajů, které jsou nezbytné pro vyhotovení daňového dokladu, vyplnění záručního listu a předání zboží v místě dodání. Nakládání s takto získanými osobními údaji je prováděno tak, aby bylo v souladu se Zákonem č.101/2000 Sb. V registračním formuláři je kupujícímu nabídnuta možnost zasílání informací marketingové povahy elektronickou poštou na adresu kupujícího. Odmítnutím této možnosti, je kupující vyjmut z adresáře pro automatické zasílání výše specifikovaných materiálů. Osobní údaje jsou pak v případě výše specifikovaného odmítnutí uchovávány výhradně pro potřeby identifikace kupujícího ve vazbě na správce daní, dále pak pro případné reklamace apod. Pravidla pro nakládání s osobními údaji jsou kupujícímu rovněž přístupná v dokumentu Ochrana osobních údajů.
  6. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, pokud nebylo prokazatelně dohodnuto jinak. Místem dodání může být po předchozí vzájemné dohodě i provozovna prodávajícího.
  7. Vlastnické právo ke zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny, a to buď při předání zboží kupujícímu v místě dodání zboží v případě platby na dobírku, nebo již vlastním uhrazením zboží platbou předem ve formě definované ve formách úhrady.
  8. Vyplněním registračního formuláře nebo objednávky (návrhu smlouvy), či vyplněním osobních údajů na jakémkoliv jiném místě v rámci internetového obchodu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím, smlouvách a o jeho nákupech. Kupující má právo na vymazání nebo změnu ve struktuře osobních údajů, a to kdykoliv o to požádá. Může tak učinit kdykoliv písemně - zasláním emailové zprávy na adresu orechovka@inmes.cz, popřípadě osobně či telefonicky.
  9. Bez ohledu na ustanovení jednotlivých bodů článku B těchto obchodních podmínek, si prodávající vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Pokud tak prodávající učiní a zároveň již došlo k prokazatelné úhradě kupní ceny kupujícím formou platby předem, budou tyto prostředky v souladu s dobrými mravy bezodkladně převedeny zpět na účet kupujícího.

 

Dodací podmínky a expedice zboží

Obvyklou lhůta pro doručení zboží skladem na místo dodání, a to ve struktuře a počtu specifikovaném v platné objednávce, činí jeden až sedm pracovních dní, přičemž tato lhůta začíná běžet v případě platby na dobírku prvním pracovním dnem následujícím po dni, ve kterém byla objednávka kupujícím potvrzena, u plateb převodem začíná lhůta běžet dnem prokazatelného připsání na účet prodávajícího. V případě sdružených zásilek, ve kterých je vyskladňováno více položek rozdílných sortimentních skupin určuje lhůtu dodání položka s nejdelší dodací lhůtou.

Ve výjimečných případech, nezávislých na vůli prodávajícího, kdy ani s vynaložením veškeré odborné péče prodávajícího nelze dodržet dodací lhůtu specifikovanou v bodu 1. těchto Dodacích podmínek, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit. V takovémto případě se prodávající zavazuje neprodleně informovat kupujícího o změně termínu doručení zboží.

Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na místo dodání zboží uvedené v objednávce.

Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající zpravidla s využitím služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky a na základě volby kupujícího učiněné v nákupním košíku a s odkazem na platné nabídky uvedené v sekci způsoby doručení a plateb.V případě nepřevzetí zásilky a řádného neodstoupení od smlouvy, si prodávají vyzhrazuje právo na úhradu prokazatelných výdajů s odesláním zásilky kupujícímu.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit variantu dopravy, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení.

Součástí dodávky zboží na místo dodání není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž zakoupeného zboží.

K zakoupenému zboží je vždy přiložen daňový doklad.

Reklamace

Reklamace zboží se striktně řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.

Detailní informace o postupu kupujícího v případě reklamace nalezne kupující v dokumentu Reklamační řád internetového obchodu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

  1. Kupující – fyzická osoba nepodnikatel - má právo dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být nepoužité a vrácené v původním obale.
  2. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího bez udání důvodu se děje tak, že kupující tento svůj úmysl sdělí prodávajícímu nejpozději v poslední den, ve kterém tak lze učinit. Může tak učinit telefonicky, písemně či osobně.
  3. Prodávající je při splnění všech výše uvedených podmínek povinen vrátit kupujícímu celou kupní cenu. Prodávající tak učiní předem dohodnutým způsobem a ve lhůtě obvyklé pro transfer peněžních prostředků zvolenou formou.
  4. Zboží zaslané kupujícím (z titulu odstoupení od smlouvy) formou dobírky nebude prodávajícím převzato.
  5. Nevyzvednuté zásilky rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dává zákazník prodejci na vědomí, že o zboží nemá zájem a odstupujete od kupní smlouvy.Skutečnost je však úplně jiná.
    Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky dává předpoklad k uzavření kupní smlouvy, která je závazná předáním objednaného zboží přepravní společnosti nejen pro prodejce, ale i pro zákazníka. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. Prodávající svou povinnost splní okamžikem předání přepravní společnosti.
     Prodávající se snaží vyhovět a co nejrychlejší odeslání zásilky a informuje každého zákazníka e-mailem nebo sms zprávou. Pokud si zásilku zákazník od přepravce nepřevezmete, jedná se z jeho strany o porušení kupní smlouvy a zákazník odpovídá za škodu, která tímto krokem propadávajícímu vznikne. Zákazník je tedy povinni uhradit prodávajícímu náklady vynaložené na zaslání balíku.
     Pokud se prodávajícímu zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá,  bude zaslána výzva na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného a balného a to ve lhůtě ze splatností do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, prodávající předá dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání.
     Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.
     Jestliže bude mít zákazník zájem o opětovné zaslání zboží, prodávající zákazníkovy vyhoví až po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a balné a nové poštovné předem na náš účet.
     Prodávající si vyhrazujeme právo neakceptovat v budoucnu další objednávky, zákazníků kteří si nevyzvedli objednané zboží a nezaplatili náklady na doručení balíku. 
     Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.

    Náklady spojené s odesláním balíku.

    Cena zaslání zásilky je zhodná s aktuální cenou přepravy  na stránkách e-shopu.

    Cena balného číní 61Kč za každý 1 balík , částka za balné bude připočtena k ceně za přepravu a to  v případě nevyzvednuté zásilky

  6. Pokud je kupujícím fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, řídí se vzájemné vztahy příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. V tomto případě nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů.
  7. S odkazem na příslušná ustanovení Občanského zákoníku kupující – fyzická osoba nepodnikatel - nemůže odstoupit od kupní smlouvy: Prodávající si v níže specifikovaných případech vyhrazuje právo jednostranně a bez náhrady odstoupit od návrhu kupní smlouvy:
    1. na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
    2. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
    3. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
    4. na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
    5. na dodávku novin, periodik a časopisů,
    6. softwarové licence zasílané elektronickou poštou (e-mailem)
    1. u kupujícího, který si jako formu úhrady zvolil bankovní převod a neuhradil kupní cenu v termínu do 5ti dní od uskutečnění objednávky
    2. u kupujícího, který opakovaně nepřebírá objednané zásilky a svým konáním tak způsobuje prodávajícímu škodu
 
 

 

Reklamační řád
Na všechny produkty z naší nabídky je poskytována dvouletá záruční lhůta, která začíná běžet dnem převzetí zboží. Pokud po obdržení zásilky shledáte zboží vadným, nezbývá nic jiného než jej reklamovat. Pro řádný průběh a provedení reklamace je nutné splnit tyto podmínky:
  1. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu společně s kopií faktury, která slouží zároveň jako záruční list, a dokladu o zaplacení.
  2. Je vhodné přiložit písemné vyjádření obsahující popis vady.
  3. Zboží je nutné doručit na výše uvedou adresu a označit viditelným nápisem reklamace !!!!!
  4. Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že k poškození výrobku došlo při přepravě (odpovědný je v tomto případě dopravce), při neodborném zacházení nebo používání výrobku v jiných než uvedených podmínkách.
Do 3 dnů od doručení reklamovaného zboží Vás budeme e-mailem nebo telefonicky (podle Vašeho přání) informovat o dalším postupu. Reklamace jsou většinou vyřizovány do 30 dnů. O výsledku reklamace budete písemně informováni. Zároveň Vám bude i odesláno opravené nebo vyměněné zboží, případně vrácené peníze.
 

Příjemce zásilky je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při přejímce nekontroluje obsah zásilky a nevyžaduje si účast osádky vozidla. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu zasílateli, který je povinen sepsat zápis o škodě. Skrytou vadu je příjemce zásilky (příkazce) povinen oznámit zasílateli bez odkladu, nejpozději však do tří dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude prokazatelně dodržena, má zasílatel právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody během přepravy. V obou případech (podle odst. 3 a 4) má zasílatel právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí příjemce bez souhlasu zasílatele zásilku likvidovat nebo přepravovat na jiné místo. U poškozených zásilek, zejména u takových, kde škoda přesahuje částku Kč 50 000,--, je příkazce, příjemce i odesílatel povinen umožnit ohledání zásilky také zástupci pojišťovny zasílatele. Příjemce zásilky je povinen poškozenou zásilku vydat zasílateli v okamžiku, kdy zasílatel příkazci sdělil, že odpovědnost za škodu uznává a uhradí. Sepsání „Zápisu o škodě“ nelze považovat za uplatnění reklamace.

 

 

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Správcem osobních údajů je PETR CIKHART, se sídlem Slezanů 2298/7, 16900 Praha 6, IČO: 13807358 (dále také „Eshop“). Správce prohlašuje, že zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen Nařízení GDPR) a v souladu se zákonem č.110/2019 ze dne 12. 3. 2019 o zpracování osobních údajů.


Ohledně požadavků či dotazů v souvislosti s ochranou osobních údajů se můžete obrátit na odpovědného pracovníka dostupného na orechovka@inmes.cz

 

Od 9.2.2017 jsme registrovaným zpracovatelem osobních údajů dle náležitostí Úřadu pro ochranu osobních údajů. 

Osvědčení o registraci 00070937

http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30

 

 

  1. Kategorie osobních údajů, účely a právní základy zpracování

Zpracováváme pouze nezbytné osobní údaje, které nám poskytujete v souvislosti s koupí našich produktů, resp. uzavření smlouvy o koupi zboží. Jde např. o objednávku z Eshopu, návštěvu webové prezentace, registrace na našich webových stránkách, apod.).


Jde o osobní údaje obecné kategorie – zejména identifikační a kontaktní údaje.

 

1.1.            Nákup zboží na Eshopu, dodání zboží

Tyto údaje jsou nutné pro uzavření a plnění smlouvy, fakturaci, dodání zboží a další účely vyplývající ze zákona. Jedná se zejména o:

 

  • Jméno a příjmení,
  • Kontaktní a/nebo doručovací adresa,
  • Email,
  • Telefon,
  • IČO fyzické podnikající osoby,
  • Číslo účtu.

 

Osobní údaje k těmto účelům jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro splnění dalších právních povinností vyplývajících ze zákona a/nebo ze smluvního vztahu (jde např. o daňovou evidenci, fakturaci, promlčecí lhůta, apod.).

 

1.2.            Registrace do zákaznického systému
Na našem e-shopu se také můžete zaregistrovat a vytvořit si uživatelský účet, díky kterému budete mít přehled o stavu své objednávky. K tomuto účelu zpracováváme v rámci oprávněného zájmu a dalších právních povinností následující osobní údaje:

 

  • Jméno, příjmení,
  • Kontaktní a/nebo doručovací adresa,
  • Email,
  • Telefon
  • Přihlašovací jméno, heslo.

 

V případě, že zrušíte svůj zákaznický účet, budou Vaše osobní údaje zpracovávány ještě po dobu nezbytně nutnou ke splnění dalších právních povinností.

 

1.3.        Kontaktní formulář

V případě, že máte na nás dotaz nebo požadavek, je možné nás kontaktovat skrze kontaktní formulář. Abychom mohli Váš požadavek řádně vyřešit, potřebujeme Vaše následující osobní údaje:

 

  • Jméno, příjmení
  • Email
  • Telefon (není nutný)

 

Tyto osobní údaje budou zpracovány pouze pro výše zmíněný účel a uchovávány pro splnění dalších právních požadavků (např. 3 roky po dobu promlčecí lhůty).

 

1.4.         Cookies

Cookies jsou malé datové soubory, které jsou nezbytné pro správnou funkci stránek, a které jsou uloženy na Vašem počítači v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony a nastavení, které jste na nich provedli. Tyto údaje tedy nemusíte zadávat znovu při opětovné návštěvě stránek a přechodem mezi jednotlivými sekcemi webu. Používáním webu uživatel souhlasí s použitím zmíněné technologie.

 

  • Nezbytné cookies – Cookies nezbytně nutné pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb. Pro použití těchto cookies není vyžadován souhlas.
  • Analytické cookies – pro použití ostatních souborů cookies je vyžadován souhlas. Cookies spadající do této kategorie jsou využívány zejména pro anonymní sledování návštěvnosti a činnosti uživatelů na našich webových stránkách.

 

V případě nesouhlasu s používáním cookies a údajů získaných prostřednictvím našich internetových stránek, které využívají technologie cookies pro účely uvedené výše, máte možnost zablokovat používání technologie cookies nastavením svého internetového prohlížeče nebo jiného počítačového programu.

 

 

  1. Forma zpracování a přístupy k osobním údajům

 

Pro zabezpečení Vašich osobních údajů byla přijata vhodná organizační a technická zabezpečení vycházející z GDPR včetně řízení přístupů k osobním údajům. Vaše osobní údaje budou uchovávány jak elektronicky tak písemně. Přístupy k osobním údajům jsou omezeny a řízeny. Písemná dokumentace je uchovávána v uzamykatelných kartotékách, do kterých mají přístup pouze určení zaměstnanci Eshopu. Likvidace elektronických i píemných dat probíhá pravidelně dle skartačního řádu.

 

  1. Příjemci osobních údajů – zpracovatelé

    Eshop veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím stranám. Výjimku mohou tvořit následující situace:

 

  • Podílející se na dodání zboží/realizaci plateb,
  • Zajišťující služby provozování Eshopu a další služby s provozováním webové prezentace,
  • Zajišťující služby daňové, apod.

 

Eshop nemá v úmyslu předávat osobní údaje do třetích zemí (mimo EU). Předávání osobních údajů v rámci EU probíhá mezi Českou republikou a Slovenskem pouze za účelem nákupu a dodání zboží.

 

  1. Lhůta zpracování osobních údajů

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi Správcem (Eshop) a Subjektem údajů (Zákazník), a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu či po dobu stanovenou v souhlasu.

V případě uzavření smlouvy podle Obchodních podmínek Správce budou Osobní údaje zpracovávány a uchovávány po dobu následujících 36 měsíců pro případ vzniku sporu týkajícího se vztahu mezi Správcem (Eshopem) a Subjektem údajů (Zákazníkem), a to za účelem ochrany oprávněných zájmů Správce (Eshopu).

Za účelem plnění zákonné povinnosti archivace účetních dokladů na základě zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů budou osobní údaje (kromě e-mailové adresy a telefonního čísla) dále zpracovávány a uchovávány po dobu 5 let počínaje rokem následujícím po roce, v němž došlo k uzavření smlouvy mezi Správcem (Eshopem) a Subjektem údajů (Zákazníkem).

Po uplynutí lhůt uvedených v tomto článku Správce (Eshop) osobní údaje bezpečně zlikviduje.

 

 

  1. Jaká máte práva?

Ve vztahu k Vašim osobním údajům máte následující práva:

  • Právo na informaci o zpracování osobních údajů,
  • Právo na přístup k osobním údajům,
  • Právo na editaci osobních údajů,
  • Právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v případech, kdy pominul účel/lhůta zpracování osobních údajů,
  • Právo na omezení zpracování osobních údajů,
  • Právo požadovat přenesení osobních údajů,
  • Právo vznést námitku či stížnost proti zpracování osobních údajů v určitých případech,
  • Právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (pro marketingové účely) kdykoli odvolat,
  • Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů na posta@uoou.cz v případě, že budete mít podezření na protiprávní zpracování Vašich osobních údajů.

 

  1. Závěrečná ustanovení

V případě jakéhokoli požadavku ohledně zpracování Vašich osobních údajů využijte prosím e-mail: orechovka@inmes.cz

V této souvislosti bychom Vás chtěli upozornit, že můžeme chtít, abyste nám vhodným způsobem prokázali Vaši totožnost, abychom si mohli ověřit Vaši identitu. Jde o preventivní bezpečnostní opatření, abychom zamezili přístupu neoprávněných osob k Vašim osobním údajům. V případě neúměrné žádosti o podání informací o zpracovávaných osobních údajů subjektu může Eshop požadovat přiměřenou úhradu, nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.


ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
osobní převzetí
zboží OSOBNĚ PŘEVZATÉ V MÍSTĚ SÍDLA FIRMY po osobní domluvě na dni a hodině, kamenný obchod nemáme a bohužel nemůžeme z kapacitních důvodů ani nikam zboží zdarma doručovat......abychom předešli případným nedorozuměním, prosím uveďte nám do poznámky, kdy si budete chtít objednávku vyzvednout, určitě se domluvíme :o)
ZDARMA ZDARMA
doporučený balík ČP do 400,-Kč
balík bude odeslán prostřednictvím České pošty POZOR!!! Nelze kombinovat s DPD a PPL! pouze ČR V období od listopadu do prosince je doručování vcas velmi nespolehlivé a může trvat i měsíc z důvodu nedoručování zásilek na dobírku jsme byli nuceni tuto službu z naší nabídky vyřadit, děkujeme za pochopení
89,00 Kč ZDARMA
balík Na poštu ČP nad 401,-Kč
balík bude odeslán prostřednictvím České pošty POZOR!!! Nelze kombinovat s DPD a PPL! pouze ČR V obdobi od listopadu do prosince je doručení včas velmi nespolehlive z důvodu nedoručování zásilek na dobírku jsme byli nuceni tuto službu z naší nabídky vyřadit, děkujeme za pochopení
149,00 Kč ZDARMA
balík do ruky ČP
balík bude odeslán prostřednictvím České pošty adresátovi do ruky POZOR!!! Nelze kombinovat s DPD a PPL! pouze ČR z důvodu nedoručování zásilek na dobírku jsme byli nuceni tuto službu z naší nabídky vyřadit, děkujeme za pochopení
139,00 Kč ZDARMA
DPD
přepravní služba, doručení do 48 hodin ode dne převzetí pracovníkem DPD, balíček bude odeslán v následujících pěti maximálně deseti pracovních dnech prostřednictvím DPD, vše záleží na naší vytíženosti a skladu, snažíme se ale vždy odeslat balík co nejdříve je to možné, info o odeslání obdržíte emailem. Čas dodání balíčku je v kompetenci vybrané dopravní společnosti.
129,00 Kč ZDARMA
zahraničí
po obdržení objednávky odešleme podklady pro zaplacení, pohybuje se dle výše objednávky od 350-590,-Kč
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
převodem na účet
balíček bude odeslán po úhradě předepsané částky na náš účet (max. do 5ti pracovních dní) v následujících maximálně pěti pracovních dnech prostřednictvím vami zvoleneho přepravce, vše záleží na naší vytíženosti, snažíme se ale vždy odeslat balík hned druhý den po úhradě, ale někdy je balíčků tolik, že se to bohužel nedá stihnout, info o odeslání obdržíte emailem<br>pouze ČR
BEZ POPLATKU
dobírkou DPD
přepravní služba, doručení do 48 hodin ode dne převzetí pracovníkem DPD, balíček bude odeslán v následujících pěti maximálně deseti pracovních dnech prostřednictvím DPD, vše záleží na naší vytíženosti a skladu, snažíme se ale vždy odeslat balík co nejdříve je to možné, info o odeslání obdržíte emailem...pouze ČR a pouze DPD!
60,00 Kč
zahraničí
po obdržení objednávky odešleme podklady pro zaplacení
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
zaregistrujte se
LOGIN
HESLO
trvalé přihlášení
zapomněli jste heslo ?
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
Velice se omlouváme našim zákazníkům, ale z důvodu neustálého nedoručování zásilek na dobírku, jsme byli nuceni tuto službu z naší nabídky vyřadit, děkujeme za pochopení
Vzhledem k tomu že náš e-shop od 1.3.2017 nepřijímá žádné platby v hotovosti ani kartami, platby probíhají pouze převodem na účet a nebo dobírkou na účet, nemáme povinnost registrace k EET.
BARBIE FRANCIE, HOLLIDAY DOLL, BARBIE ANNIVERSARY.......
nový vláček, dinosauři, zvuková Zoo, autíčka,lodička.....
. . . . . . . . . .
.